Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home3/feteir/public_html/mezon/libraries/cms/application/cms.php on line 460
چگونه قد خود را باند تر نشان دهیم

Warning: Parameter 2 to modChrome_artnostyle() expected to be a reference, value given in /home3/feteir/public_html/mezon/templates/mezon/html/modules.php on line 36

Warning: Parameter 3 to modChrome_artnostyle() expected to be a reference, value given in /home3/feteir/public_html/mezon/templates/mezon/html/modules.php on line 36

چگونه قد خود را باند تر نشان دهیم

چگونه قد خود را بلند تر نشان دهیم

بسیاری از افراد با انتخاب لباس مناسب عیوب اندام خود را بر طرف می کند این کار دارای فوت وفنی است که هرکس با انجام ان می تواند به بهتر شکل اشکالات اندام خود را بپوشاند در اینجا مطالبی گفته شده است که بسیار مفید برای افراد کوتاه قد است .

در انتخاب شلوار خود به چه نکاتی توجه کنیم

شلوارهای پاچه گشاد برای زنان ریزه و کوتاه قد بسیار خوب است، به شرط اینکه حجم آن با بالاتنه لباس و پاشنه‌های کفش هماهنگ باشد. شلواری که در قسمت کمر و بالا تنگ باشد و از زانو به پایین گشاد بشود.
در هنگام پوشیدن شلوار باید توجه کنید این است که لبه انتهایی شلوار در کجا قرار می گیرد. اگر از مچ پا کوتاه تر باشد ظاهری حتی کوتاه تر به پاها می دهد.
شلوارهای دمپا گشاد و یا شلوارهای گشاد ، به طوری که روی کفش را بپوشاند ، نمایی همانند پاهای بلند ایجاد می کند که حتی می تواند با کیت موس قابل رقابت باشد.
مدل شلوارهایی که در قسمت کمر بلند هستند و همچنین شلوارهایی که دارای خطوط راه راه باریک هستند نیز می تواند پاها را بلند نشان دهد.
خطوط عمودی در قسمت پایین بدن ، پاها را بلندتر نشان داده و از سوی دیگر خطوط افقی آنها را کوتاه تر از حد واقعی نیز نشان می دهد.
در زمان پوشیدن شلوار حتما رنگ جوراب و کفشتان مانند شلوارتان باشد.این ترفندی است که می تواند با نشان دادن یک رنگ، پاها بلندتر دیده شود.
استفاده از کمربند نیز به بلندتر نشان دادن قد شما کمک می‌کند از کمربندی هم رنگ با دامن یا شلوار خود بپوشید .

در انتخاب پیراهن خود به چه نکاتی توجه کنیم

از پوشیدن بلوز دامن متفاوت در رنگ و شکل، مانتوی کمردار و پیراهن از نیمه دو رنگ شده خودداری کنید. وقتی لباس یا پیراهن یکسره و همرنگ می پوشید از دید چشم بلند قدتر جلوه می کنید.
رنگ لباس‌های که می‌پوشید نیز در این امر که قد شما بلندتر به نظر برسد ، موثر است ،رنگ لباس‌های که برای پوشیدن انتخاب می‌کنید باید به هم نزدیک باشند و ترکیبات آنها به هم نزدیک باشد، برای مثال رنگ تاپ ،بلوز و شلوار یا دامنتان به هم نزدیک باشد .
پیراهن هایی که دامن آنها از زیر سینه شروع شده و تا پایین ادامه می یابد، تا حد زیادی به نمای پاهای بلند کمک می کند. فقط اطمینان حاصل کنید که انتهای لباس یا تا بالای زانو و یا زیر زانو باشد و هرگز بر روی ساق پا قرار نگیرد
بلوز و لباس های کوتاه، قد و پاهای شما را بلندتر نشان می دهد. پس از پوشیدن لباس یا پیراهن یا دامنی که تا وسط ساق پا است، خودداری کنید.
لباس های خود را بدون درز و چاک انتخاب کنید.
معمولا روی بلوزهای افراد کوتاه قد، برش های زیاد و ریزی به کار می رود.
یقه V شکل مناسب ترین یقه برای لباس زنان کوتاه قد است.
جالب است که لباس های ماکسی و بلند نیز بسیار می تواند پاها را بلند نشان دهد و به طول پاها اضافه کند، با این لباس ها حتی می توانید در زیر آن از یک کفش پاشنه بلند نیز استفاده کرده و چند سانتی متر به قد خود بیافزایید.
لباسهای را انتخاب کنید که‌اندازه شما باشد نه بلندتر.
اگر سینه‌های کوچکی دارید بهتر است از بلوزهای کوتاه استفاده کنید اما اگر نه ، سینه‌های بزرگی دارید بهتر است از بلوز‌های بلندتر استفاده کنید.
از پوشیدن دامن هایی که تا وسط ساق پا هستند اجتناب کنید مگر آنکه آنها را با یک چکمه پاشنه بلند همرنگ همان دامن بپوشید. دامن هایی که تا زیر زانو هستند نیز نمای پاهای بلند را تا حداکثر بلندی نشان می دهند.
تاپ های بسیار بلند که با شلوار یا ساپورت (ساق شلواری) پوشیده شود نیز تاثیر پاهای بلند را ارائه می دهد.
از پوشیدن تاپ ها یا نیم تنه های کوتاه که قسمت شکم را نمایش می دهند اجتناب کنید ، چرا که بر کوتاهی پاها بیشتر تاکید می کند.
به دنبال کت ها و ژاکت های بلند باشید که تا حد امکان تنها پاها را نشان دهد و از مدل های کوتاه تر اجتناب کنید.
در انتخاب کفش خود به چه نکاتی توجه کنیم
از پوشیدن کفش های تخت با دامن های بلند و لباس های ماکسی اجتناب کنید. کفش های مدل باله و تخت تنها با لباس های کوتاه خوب می شود. این مدل کفش ها تنها با لباس ها و دامن هایی بپوشید که تا بالای زانو هستند.
از کفش های زنانه نوک تیزتر به جای مدل های مربعی و یا گرد استفاده کنید.
کفش های زیبایی که درقسمت پنجه پا کمی لژ دارند هم پاها را زیبا نشان می دهد و هم با هر لباسی می توان پوشید. تمام روز را با کفش های بسیار پاشنه بلند سپری کردن به هیچ وجه کاربردی نیست ، باید کفشتان پاشنه ای داشته باشد که در آن به راحتی و با اعتماد به نفس بتوانید راه بروید، کفش های بسیار پاشنه بلند را برای مهمانی ها وجشن ها نگه دارید.
با لباس ها یا دامن های زیر زانو از بوت های پاشنه بلند برای بلندتر نشان دادن پاها استفاده کنید. ولی باید از رنگ مشابه آن با لباس استفاده کنید.
کفش‌های پاشنه دار با دامن‌های کوتاه بپوشید ، دامن کوتاه ، لباس کوتاه بپوشید .
از کفش‌های که خیلی صاف هستند ، و از بوت‌های که تا زیر زانوی می‌آیند ، از کفش ‌های که بندشان دور مچ پا بسته می‌شود بپرهیزید